dagisfröken 24h/dygn?!:)

kollade just på dokumentärserien om familjen me ÅTTA barn,herre Gud hur orkar man :)
när de e vinter så tar det föräldrarna 1 1/2 timme att klä på alla barn hahaha å när dom e ute på utflykter (vilket dom verkar vara ofta) så e det typ kaos ! :) ja tycker fan de e jobbit att hålla ordning på mig själv när ja e på utflykt :)
asså heder till alla föräldrar som pallar! extra eloge måste ju då gå till anso som typ e halvvägs till jon å kates kaos (om du inte fått fler ungar sen sist vi sågs;) å om vi inte räknar ditt bonus barn :)

nu ska jag åka en sväng till huddinge å fixa lite me min mormors julklapp och kanske även shoppa lite till mig om ja hittar nått som faller mig i smak:)
sen blir det en vända till jobbet för att lämna lite nycklar... har tatt ledig imorn för att gå på lite galej:) å snälla hans ska jobba åt mig,tack fina kollega:)

snart kommer fröken göteborg upp till sthlm de ska bli sjuukt kul! vi har ju inte setts sen min 30års fest i augusti, så nu ere faktiskt dax!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm inte att köpa advetsljusstake oxå, hahhaa ! Jaaa, på lördag ses vi äntligen !!! Jag hoppas det gick bra att hitta en julklapp till din mormor ! Vad är det för gallej du ska ut på i morgon ?? Kraaaam !

2009-12-08 @ 16:33:54
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Annso

Nämen, ååååh. Nu blir jag alldeles gråtig här bakom skärmen!



Tack vännen!!!



<3<3

2009-12-08 @ 22:11:20
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0