091230

idag har de vart KAOS på jobbet! ja kom till jobbet lite sent vilket säkert gjorde folk lite extra irriterade:) dessutom va jag glad å på bra humör å höll på att få smäll på käften av mina kollegor hahha
klart att ja förstår dom,dom har ju haft det helt keff hela dan å va ju aptrötta å så kommer ja insjungandes:)
men va fan de blir ju inte lättare att jobba om man lägger energi på att gnälla?! de e ju bara att gilla läget å beta av avdelning efter avdelning,man hinner de man hinner,vi e ju människor lixom,nä struktur gott folk de e en bra grej:)
nån stanns tidigt i strukturen har jag dessvärre lyft galet å fått nån jävla låsning typ under ena skulderbladet..käner mig som en gammal kärring (vilket ja iofs är oxå) fast ja känner mig ju som typ 100 år idag :)
hoppas att detta e borta tills imorn!! för imorn ska jag ju ha de trivsamt:)

tänk va praktiskt om man kunde fånga en man som e kiropraktor! ja å min rygg skulle älska honom hela livet :)
gode Gud låt mig hitta en snäll man ,som e kiropraktor,å har fina armar under 2010 amen :)

gott nytt år på er alla mina (inte så många ) läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0