jobblördag,eller ska ja skjuta mig i huvudet?!

imorgon eller ja idag,fast de e ju inte en ny dag förrens man har sovigt tycker jag!
men imorn i alla fall, alltså LÖRDAG kommer bli en riktigt jävlig dag!!
1. de e pride paraden imorn,vilket innebär (troligtvis) ganska mycket extra kunder :/ visst har vi dagar som e ännu värre( typ dan innan julafton) men då e vi ju typ 1000 pers som jobbar:) nu har jag lyckats förhandla mig till en extra så nu om de blir totalkaos så kan ja låta "min personal" typ kissa om dom skulle behöva det, grejt...:)

2. ( erik om du läser hoppa över några rader, nu ska jag skriva om sånt du e lite känslig för ;)
idag klev ja in i den där veckan då ja inte har de så kul... ni som känner mig vet...
de e ju inte ett kul läge att jobba en av årets värsta dagar å då ska jag som arbetsledare leda mina kollegor typ hög på smärtstillande, stackars mina kollegor :)

3. pga föregående problem har ja dessutom fått blåsor på läppen så ja ser ut som om ja har fått spö typ..grejt

jaja hejja mig detta kommer ju bli helt underbart! ja just det sen ska jag avsluta min arbetsdag med en 30 årsfest...
hög på smärtstillande å me ett utseende som odjuret, förhoppningsvis e folk redan apfulla när ja anländer :)

Kommentarer
Postat av: " Miss Perfect "

såklart jag ska berätta :)

gillar att prata med dig :D

kram

2009-08-01 @ 10:23:56
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: TOBBE

tack för ditt tips.

2009-08-02 @ 12:41:53
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0