abrakadabra gör mig frisk!

börjar känna mig lite smått risig,ögonen kliar,näsan nyser å ja e lite småvarm å rödrosig,börjar även kännas lite småtjockt när jag sväljer!  fan fan fan.. har verkligen INTE tid nu de skulle fasen inte kunna komma mer olägligt!
dels jobbar jag helg vilket innebär jobb typ 20-25 timmar å dubbelt betalt alltså nä ja tänker inte bli sjuk PUNKT!
Dessutom börjar ju min 30 års fest nalkas nästa lördag brakar de loss, en liten nätt fest me mina närmsta 80 (?) vänner :),å sen ska jag ju firas av släkten den 25 när jag igentligen fyller.. så nä ja kan verkligen inte bli sjuk nu PUNKT!

ja har ju lixom -en låt oss säga benägenhet att ALLTID vara dålig när ja fyller år!
 2003  åkte ja till akuten på förmiddagen av min födelsedag ... kraftig blodförgiftning som vandrade längs halsen å nedåt,kom hem 2min innan gästerna å inget var förberätt :)
 2004 hade ja faktiskt en fin födelsedag vill ja minnas
 2005 va jag skit sjuk å gick på alla möjliga tabletter ,penicilin,febernedsättande, ja ni fattar nysningar i ja må hon leva å min ända önskan när ja blåste ut ljusen på tårtan va att få dö, eller i alla fall få gå å sova :)
 2006 har ja för mig att ja jobba å inte firade så mycket
 2007 gifte sig min kusin på min födelsedag ( ja va lite arg då, de finns ju för fan 365 dagar på ett år välj en egen!!! dessutom gifte hon sig på gotland å de kostade en bra slant att deltaga i detta så jag å min familj bojkottade de hela)
idag e ja inte arg längre :) ja hade ju förvisso ändå inte kunnat åka dit eftersom att ja 2v innan gick omkull på mc...
så på min födelsedag samlades min närmsta fina familj runt mig som va blå å svullen hahahah
förra året va helt galet 29 per i min lägenhet på 44 kvadrat ...

så ja va ska ja säga  snart e de dags igen ...

Kommentarer
Postat av: alicia

haha det är sant, jag är en bra rökpolare :P

åh nej inte bli sjuk - eller smitta mig!

Ser fram emot lördag som fan :) wiieee

2009-08-14 @ 12:45:59
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: josefin & sofia

sv: haha ja men man såg ju ändå:) humor brukar vara som BÄST när man är som tröttast:) tack tack tjejen:D händer ikväll då??

2009-08-14 @ 16:59:43
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: TOBBE

tack för kommentaren för min åsikgt om otrohet

2009-08-14 @ 18:15:09
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0