emma i soffan

asså ja e ju sjuukt trött på morgonen (kan ju hänga ihop me att jag väldigt sellan lägger mig innan 03:)
men ja e ju helt såld på vissa program som går på förmiddagen! jage ju inte så jävla inne å de här me att hänga me i tekniken e inte riktigt min grej :)
hemma hos mig finns en gammal hederlig kloss till tv å en video, detta e en gaska rutten video som inte äns går att tima,vilket innebär att ja ställer väckar klockORNA, går upp å drar igång videon på inspelning å sen går ja å lägger mig igen :)
när ja sen kommer hem på kvällen så kollar ja på mina favorit program...

1) serien som har pågått sen, ja inte vet jag men typ förevigt:)
alla har legat me varandra,har barn kors å tvärs,alla har bråkat, hatat,älskat varandra å dom flesta har dött å uppstått,
days of our lives (våra bästa år) så jävla bra å så förbannat dåligt.... man kan typ missa 47 avsnitt å inget har hänt å de som har hänt får man i allafall veta för alla karakterer  tänker tillbax :)

2)sjukhuset... ja tycker att de  ejätte spännande att man får följa dels all personal å dels alla patienter å deras livsöden...
dessutom funkar det lite som terrapi(har fortfarande problem efter min pappas död  me vissa maskiner,å ljud från sjukhus, även lukter men de slipper ja ju när de e tv:)

3)project runway... programmet där massa konstiga människor ska disigna  (stavning??)
olika kläder ...vissa som e me e ju riktiga unikum å de gillar jag,folk jävlas me varandra, gömer grejer för sina "rivaler", snackar skit om andra å beter sig som grottmänniskor  me like :)

så nu vet ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0