stackars lilla pluttbror!

stackars "bror"!  min bror skadade sig på jobbet igår å har blitt gipsad idag han har nån typ av fraktur i handleden(?)
eftersom att jag å hans söta flicka emma e så jävla gulliga så har vi spenderat hela kvällen me att mobba honom å skratta åt honom :)

nu jobbar jag bara två dagar till sen går jag på lite födelsedagsledighet i 5 dagar :)
shit de börjar dra ihop sig för den STORA festen, de ska bli så sjukt kul att träffa alla vänner!

nu ere dax att lägga sig i soffan å glo på dumburken:)

Kommentarer
Postat av: EMMA

funka inte för mig med igår så jag stängde av datorn då var sur haha..



Ja detta gjrode mig verkligen glad något jag behövde. KRAM

2009-08-19 @ 14:02:07
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0