sol !

ja har haft en fantastisk helg:) bara massor utav sol å fina vänner... synd bara att den lediga helgen ALLTID går så fort!
jobbhelgen e ju jättelång ju :/ för att inte tala om arbetsveckan...
nästa helg jobbar jag å helgen efter det smäller det!!!
fatta att jag blir 30 om 15 dagar de e ju helt sjukt!! de kommer iof sig att bli roligt men ja kommer att sakna någon :(
känns alltid tråkigt att fira högtidsdagar utan min älskade far å speciellt när de e sånna här lite större grejer...
min pappa såg mig inte när jag tog studenten,inte när jag blev myndig,å han kommer inte få se mig när ja gifter mig eller blir mamma (hum..troligtvis ingen annan heller :)
min pappa fattas mig!!!
kanske ser han mig,så länge jag minns så finns han ju!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Oj, ja snart fyller du ju jätte mycket tant :p

Klart din pappa ser dej! Även om inte du ser honom så e han me dej!

2009-08-10 @ 22:01:41
Postat av: emma

tack tess du e söt du!!!

2009-08-10 @ 23:03:26
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Haft en bra tisdag?:)

2009-08-12 @ 00:05:57
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0