snabbt inlägg

efter jobbet igår åkte jag hem till fina erik på en liten försenad födelsedags grej:)
de va mycke trevligt!! fast de e klart me så mycke trevliga å fantastiska vänner kan de ju inte bli något annat!
ja e så sjukt lyckligt lottad över att ha så mycke fantastiska vänner!! hoppas att dom vet hur mycke dom betyder för mig!

idag har jag oxå haft en härlig dag= ledig dag :)
ja har solat lite,sen åkte jag ner till "solbryggan" me åsa å hennes hund... de va aldeles för länge sedan ja träffade åsa men de kan ju bero på att åsa e lite upptagen nu mera :) sjukt glad över att hon mår bra å att hon e lycklig,hon om nån förtjänar det!!!
sen åkte ja ner till emma å bror å kollade på deras nyköpta radhus.. fasen va fint de va, dom kommer få de så fantastiskt där å de glädjer mig oxå haha lite avis vart man allt:)

nu ere -tro det eller ej klockan e ju bara midnatt- dax för mig att lägga mig:)
ja e skittrött å blir hämtad vid 12 rycket imorn å har planer på att hinna prässa lite sol innan det:)


slutligen vill ja bara passa på att tacka er som givigt mig så fina kommentarer på mitt förra inlägg, de betyder mycket för mig å om fler va som ni så skulle världen se annorlunda ut!!
glöm inte en främling är inget annat än någon du ännu inte lärt känna, tänk om de e din kommande bästa vän eller din stora kärlek! är de då inte bättre att först lära känna utan att dömma , för att sedan med vetskap å fakta bestämma sig för om de e nån man vill ha i sitt liv?!
carpe diem mina vänner fånga dagen:)

oj de blev ju inget "snabbt inlägg" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0