shit vilken dålig uppdatering!

jaja ja har ju bra anledningar i alla fall! :)

i lördags hade ja ju min 30års fest, de blev fan helt suveränt bra!!!
nog för att de blev ganska svinigt folk söp ju friskt kan man säga,tror att min bål va ganska medskylldig :)
helt ärligt vilka fantastiska presenter ja fick!
många av mina vänner hade gått ihop å samlat massa euro vilket e ju skitbra eftersom att ja åker till barcelona i sep.
ja fick oxå en PROVFLYGNING av mina kollegor:) ja ska lixom ut å flyga tillsammans me en kapten:)
fattar ni emma bakom spakarna på ett  flygplan!!!! (min mor e mindre glad över det :)
sen fick jag en "upplevelsebox"
å lite presentkort på ikea å sf
å sen massa roliga grejer som inte går att förklara för de ligger en del internhumor i:)

en superfest utan bråk å skit, de ända som va lite surt va att min lur blev stulen, men va fan klart de känns surt men nu har ja beställt en ny fin BRA lur:)

efter 32 timmars vakentid somnade ja som en stock:)

i tisdags va de då dax igen (på riktigt) då hade ja middag här hemma för släkten, verkligen jätte lyckat:)
fick massa pengar så nu ska ja köpa en bil e tanken :)

ja har inte så mycke kort men ja ska lägga upp lite granna i allafall, får se om ja orkar idag!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0