jag på bild de e fasen inte varje dag man ser:)

många lägger upp massa bilder på sig själv på sin blogg,de kommer jag aldrik känna mig bekväm me att göra:)
men å andra sidan vet jag att ja själv tycker att de e kul när man får se nån bild i allafall, så man har ett hum om hur den som bloggar ser ut:)
blogg kan ju vara lite som radio! de e ju skitkul att sitta å gissa hur en radiopratare ser ut,å troligtvis så har man så himla fel :)
min bror sände radio i sina ungdomsår (en typ lokal radiokanal) å innan ja va där å hälsade på hans kollegor så "visste" ja precis hur dom såg ut hahaha ack så fel man kan ha!! :)
nu tänkte jag i alla fall bjussa på en bild å vill ni inte se så logga ur nu! fort skynda er!!!
btw ja har även funtat på att visa "dagens outfit" men hur jävla kul e de att typ varje dag se mina icakläder?!:)..



Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: joo ålder är ju bara en siffra egentligen =)

2009-08-09 @ 03:10:17
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0