ja ÖVERLEVDE helgen!

ja de e sant ja överlevde :)  förvisso har ja ont överallt men de e ju oxå ett tecken på att man lever ...
känner mig helt top i huvudet å slut idag så detta blir nog inget direkt djupt inlägg :)
ville bara ge ettt tecken på liv, nu ere dax att svälja lite tabletter å sen bli ett me sängen...

förrästen på tisdag åker jag på kryssning:) dock bara över dagen men de ska bli trevligt,ja åker ju me fina vänner:)
planen e enkel... lugn å ro,go mat,bunkra lite billig sprit inför 30 års firande,bunkra lite billiga cigg,å förhoppningsvis- om väderguden e på min sida - få lite sol på trynet :)

dessutom vill jag att alla håller sina tummar på tisdag vid typ ett tiden ... eller va fasen ja e inte säker på tiden så håll mellan typ 12-14 för säkerhetskull :) kan tyvärr inte berätta varför men de e för en god gärning!!!
självklart berättar jag när de e klart!:)

börjar bli lite nojjig inför min 30 års fest! de känns som att allt som ja kan ha kolll på e helt under kontroll... tyvärr e de ju alltid massa grejer som man inte själv kan råda över som ska klaffa :/
*man ska få tag på nycklarna till lokalen,å de e fan inte de lättaste när han som har hand om nyckeln inte e helt reko...
*musik anläggningen å sånt ska på plats,de känns iofs helt lugnt,ja har full tillit till anders! (haha eller inte,sisst ja planera fest me anders fick ja typ magsår,men festen blev ju sjuuukt bra (nån läsare som va på calcuttafesten?)
nä men ärligt anders e bäst!
' sen e de ju alltid lite oroligt om folk kommer funka ihop?! ja har ju lixom en ganska bred bekantskapskretts!
60-80 pers från flera olika gäng allt från jobb till gammla klasskompisar till kyrkfolk å släkt ojjo tänk om de blir slagsmål!!
förvisso e ju de redan beprövat på mina fester å även sånt går ju att lösa:) åter igen ni som minns calcuttafesten ja anar att ni ler lite åt minnena:)
äh skit samma ja har bara fantastiska vänner å festen kommer bli kanon!!!
igentligen e nog de värsta om de kommer objudna gäster! fast de e klart även de e ja ju förberädd på,lyck till att ta er förbi åsa X 2 be livet i behåll :) hahahah
nä puss å kram på er nu ska ja hoppa i säng, vilket ja skulle ha gjort för flera timmar sedan men va fasen de e sällan de blir som man har tänkt!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej gumman! Det är bättre och jag måste försöka sätta detta åt sidan annaras blir jag galen ju.. kan inte bita i det sura äpplet heka tiden. men kommer självklart i mina stunder titt som tätt men så är det. Kram

2009-08-03 @ 11:32:56
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

tack för svar gumman =)



Var det din kommentar anonym?

2009-08-05 @ 16:30:58
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: TOBBE

svar: tack du=) fortsätt med det om du tycker de och länka vidare =)

2009-08-06 @ 00:50:16
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: emmma

haha okej :P



ska svara på den då visste ju inte =)

2009-08-06 @ 10:10:25
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Sarah

Världens goaste Emma!



Ha ha ha, jag kanske får sluta gå me mp3, sjukt att jag inte hörde dig, haha, va söt du är... Hoppas allt är bra me dig?

2009-08-06 @ 11:34:11
URL: http://dorow.blogg.se/
Postat av: EMMA

Ååå Grattis i förskott emma ;D

2009-08-06 @ 13:07:24
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0