ja blir så jääävla förbannad!!!!

bev tipsad om att läsa en "fjortisblogg"  för att min fina vän bob va omskriven..
bob e en mycket fin,glad,rolig,trevlig,fantastisk,charmerande vän!
ja har haft äran att känna denna underbara människan i många år , å jag hoppas på att få dela många fler glada år med honom!! ja e nog inte ensam om att älska bob,känner man honom så e de helt omöjligt att inte uppskatta honom


den otroligt "kända" bloggerskan paow skriver följande....
Jo iförrigår så när jag Amir & Imen gick in på mcdonalds, så sa Amir till mig att han kände igen han som jobbade där. Och sen efter typ 10 min så kom han på och sa " ni vet kan du vissla johanna visst kan jag det ? ni vet den som går på juladfton. Han som letade efter en ny morfar?" så oblyg som jag är så gick jag fram och fråga och han sa bara jag och skämdes.

Han som går på julafton varje Jul. Och jobbar på donken ? Lite tragiskt faktikst, och han är typ 40 bast. 
Ett bevis på att det kan vända fort..


Kommentarer
Postat av: Helena

Mhm! vilka människor det finns va.. Jag hoppas att hon lär sig nåt nu.. Tobbe är ju världens skönaste! :)

2009-08-27 @ 23:36:18
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0