inte dans!

sitter å kollar på so you think you can dance, ja måste säga att ja fattar verkligen de här me " modern dans"
asså dom hoppar ju bara runt å fjantar sig,snurrar lite å sträcker lite på armar å ben typ (de e lite mer förståligt om de e ett par som dansar för då kan dom ju göra en liten storry lixom) ja kan väl fan oxå hoppa runt lite - inte för att de skulle se så jävla grasiöst ut direkt men ändå :)
nä däremot folk som dansar typ olika stiler av "hipp hopp" eller brake där kan man snacka om att inte vem som hellst kan!!!
detta e i alla fall min åsikt å ja får ju tycka va ja vill på min blogg :)

ja har världens bästa anders!!
min anders fixar allt i ljud å ljusväg till min fest å han e bäst :)
ja känner anders de kommer bli tokigt mycke ljud i lokalen! undrar just om man kommer kunna vistas där inne ?:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! jag har exakt samma åsikt om det du skrev om dans! Ser fram emot ljud-grejerna! :)

2009-08-20 @ 23:03:47
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0