fina fina magnus!

fejschattade me magnus idag... magnus e min fina sjönsjungande vän, som i ren jävlighet mot sina vänner bosatt sig på rhodos i typ all evighet :) där jobbar han me att sjunga vackert för folk han inte känner, istället för att sjunga vackert för sina vänner å vara den fina magnus han är, haha nä ja e inte alls avis för att han gör de han brinner för å dessutom i värmen :)
magnus e en av få som ja verkligen kommer att sakna sjukt mycke när ja -på min fest-kliver in i kärringåldern...
ja har -på gott å ont- vant mig vid att alltid ha denna fantastiska vän vid min sida å de gör lite ont att han nu e så långt borta!!!
men men han kommer att vara med i mina tankar å ja har dessutom lovat honom en egen stol på festen (ifall att han skulle få för sig att fliga hem) haha fett chans ...NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0