döööööd

holikadoli vilken dag!!!
gick hemmifrån straxt efter 10 i morse,promenerade till min mamma behövde den 40 minutaren för att rensa huvudet kan ja säga!
sen åkte jag å fixade mina naglar :)
sen stressade  ja in på systemet,lidel, å martin ohlsson, innan ja hämta nyckeln till  lokalen å packa in mat å grejer, sen åkte jag å slängde i mig en pizza å sen vidare till ica maxi... straxt efter 22 landade ja hemma *pust* nu e ja helt slut!
tog en riktigt härlig lång dusch å nu ska ja äta en macka å sen ska ja sova!!
imorn e de full rulle från tidig morgon å sen e det dax för den stora 30 års festen!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Ja, festen var aaaaaasbra, och tror att din bål gjorde alla väldigt glada i hatten ! :D Allt som är gjort av kärlek kan bli farligt i slutändan ;-)



Bebisen är min svågers (Jaris brorsas) men han har den med min bästa kompis, därav är jag både faster och moster hehe. Tack, ska hälsa från underbara Emma :)



Ang mitt mående så är det nog så att jag ÖVERanalyserar allt, men faktum kvarstår att jag har mycket skit i bagaget som gör mig smått handikappad. Skulle behöva få hjälp att sortera och reda ut lite där. Ska kolla med min läkare vad hon säger, och säger hon 'fel' så går jag till nästa ;)



Tack för dina fina ord, det värmer och hjälper mer än du kanske kan ana. Kram.

2009-08-24 @ 13:40:07
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0