fina fina vänner...

sorry för den katastrofalt dåliga uppdateringen!
man skulle kunna säga att de vart fullt ös hela helgen;)
dels har jag ju jobbat som en dåre å sen va jag ju på partaj i lördags,tack som fan till er som gjorde min kväll skitkul!
inte var dag man träffar massa goa gubbar:) inte heller var dag man träffar folk man inte träffat på typ 10-15 år

ja har funderat på hur i hela friden ja kan ha sån tur å ha så många fantastiska vänner?!
ja har nog dom bästa vännerna i världen:)
helgens fest fick mig att längta till min 30års fest!den kommer bli så jädrans bra:)
å de e ju bara för att alla mina vänner kommer vara där med mig( hoppas jag i allafall)

väder prognoserna för mina lediga dagar  ti, lö-sö skvallrar ju om fantastiskt väder,hoppas på det, de e ju fasen hög tid att steka lite färg de e ju många som e rädda för spöken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0