CARPE DIEM

pust! nu e denna långa jobbiga da över! ska bara skriva ett par rader här sen ska jag blunda några timmar...
de har vart en soft dag på jobbet idag, sista 4 timmarna gick vi mest runt å gjorde softjobb å hade dessutom dubbelt betalt grejt!
imorgon e de nya tag som gäller! en ny arbetsdag väntar hoppas att de inte kommer så mycke varor de pallar ja fasen inte!!....
sen ska ja snabbt hem å äta, å sen kommer snälla fredrik å hämtar mig:) dax för tjänstgöring i guds hus:)
midnattsmässan mina vänner thats  the plays to be!:) tullinge kyrka 23.30  ja vågar nog tom lova att de vankas godis å påskmust efteråt:) nä men skämt å sido de e en häftig mässa, under natten föds hoppet i kyrkan ....
nåväl ja kommer i allafall vara där, å många me mig:)

till sist vill jag ägna en tanke till en av mina bästa vänner å hennes fina pappa som fick en stroke idag/ igår...:(
livet e så fruktansvärt skört,vi lever varje dag på lånad tid så CARPE DIEM QUAM MINIMUM CREDULA POSTERO ( fånga dagen, lita ej på morgondagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0