får jag tag på den skyldige ska jag fan häfta ihop röva på dig:)

man ska ALDRIG tro att man ligger bra till på jobbet!
å att eftersom att arbetsdagen flytit på så bra ,att man kan se fram emot en smärtfri stängning å tidig hemgång...
nä ,för när man redan e hemma i tankarna händer det!
ja e helt övertygad om att de e den där fula lilla gröna gubben, ja ni vet han som äter upp ena strumpan av varje par i turktumlaren,han som stökar ner hemma hos mig..
å ja de e nog fan oxå han som får mig att glömma att vattna blommorna... ja han i alla fall, de e han som får mina kollegor att göra mindre begåvade val:)
idag har vi prövat hur man på ett väldigt enkelt sätt kan total pajja en kassa!

 *de du behöver e en trasig sedel (gärna helt av,alltså i två delar) som nån JUBELNOLLA har lagat,
   men inte me tejp som normala människor NÄÄÄÄ me häftaparaten så klart! PUCKO!
   ju fler klamrar desto bättre! detta puckot hade lyckats trycka dit minst 7 stycken klamtar i en hundring...bra jobbat!

* sen behöver man en något oobsarvant medarbetare som skickar in denna sedel i cashguarden!
         *suck*  skakar på  huvudet samtidigt som jag ler:) denna kollega gillar jag ändå! hahah

ja nu vet ni hur man gör:)
de roligaste me den här storryn e ju att de väcker en del minnen från den gamla goda tiden  
en kollega råkade skicka in en hel murgröna ( en sån där växt me massa långa grenar me blad på), i cashguarden även den gången i hundralapps facket  hahahahaha satan i gatan va oglad hansa va när han stod å försökte tvätta en jävla massa gröna sedlar  moahahaha sånt man gärna skulle vilja ha på bild:)
nåväl de blev ju bara 30 min övertid ...å ja en del extraarbete för morgonpersonalen:)


nu ere dax för lite sömn imorn ska jag jobba, njut av solen mina vänner för nästa helg e jag ledig å då kommer det me största sannorlikhet vara snöstorm....

Kommentarer
Postat av: Alicia

haha, den får hanna äta upp!

2009-04-25 @ 14:59:51
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: Emma "Miss Perfect"

sov så gott :)

2009-04-27 @ 21:52:08
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Turktumlare, hahah! Tyckte jag va kul :P

2009-04-28 @ 23:09:34
Postat av: emma

haha eller hur tess,fasen ibland glömmer ja bort att ja inte längre bor i fittja:)

2009-04-28 @ 23:17:05
URL: http://emzingen.blogg.segg.se
Postat av: Tess

Du måste ju gå me i det här om du inte redan e invigd! http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=75983890349&ref=mf

2009-05-03 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0