snuskiga tant...

ja vill fasen ha nån sorts risktillägg me tanke på va jag utsätts för på jobbet!
vi har en kund som har handlat länge hos oss...
hon e väl typ 100 år gammal hon e långsam å då menar jag inte på ett "lite gullit sätt"
hon e verkligen sjukt långsam å hon kommer ALLTID mitt i rusningstid å handlar..
hon blir skitarg om nån råkar gå emot henne (då e rusningstiden typiskt dålig)
hon e ALLTID otrevlig och hon snor nästan alltid med sig saker...
de tar typ 20 minuter för henne att packa å man får inte hjälpa till för då blir hon skit arg,
hon e elak mot andra kunder å hon behandlar personalen illa...
shoppingen slutar alltid me att hon fastnar me rullatorn i dörren å blir klämd å då står hon i flera minuter å skäller ut, å bråkar med dörren....

nåväl på senaste tiden har hon inte vart inne så mycket å
när hon vart inne så har hon haft personal från boendet med sig, å de e ju bra!
i dag va hon inne själv, mitt i rusningen ... å ramlade eller nått åt de hållet, (ja va själv inte på plats när de hände)
2 av mina kollegor hjälpte henne upp, fixade en rullstol å körde henne till boendet straxt brevid jobbet.
när dom äntligen får tag på personalen så får dom frågan om dom har rört henne..  varpå dom svarar,
att de e ju självklart dom har ju lyft henne till rullstolen osv...
då berättar personalen att hon har nån typ av baktriell sjukdom som tydligen e jävligt smittsam,
så dom får rådet att byta kläder å tvätta händerna gärna me sprit osv...
fett läskit!

en av grejerna hon nästan alltid snor e lösgodis,som hon plockar me fingrarna....
ja har sagt det förr å jag säger det igen.... SLUTA ÄT LÖSGODIS DE E FETT ÄCKLIGT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! underbar "historia", förstår att de måste vara jobbigt men du berättar så roligt=) Puss på dig

2009-04-24 @ 19:59:56
URL: http://ninapaj.blogg.se/
Postat av: Alicia

ååå fy fan! jag vet att du har sagt det förr men nu kommer jag aldrig mer kunna köpa något sånt!!!

2009-04-25 @ 15:01:26
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: Tess

Ostbågen! Fy faaan va nasty!!! Glad att jag inte rörde, huiii!

2009-04-28 @ 23:11:09
Postat av: emma

tess du har nog tagit på henne förrut;)

2009-04-28 @ 23:17:49
URL: http://emzingen.blogg.segg.se
Postat av: Tess

...how did you know...? :P

2009-05-03 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0