onsdag..

i dag blev jag intervjuvad av piff å puff på socialkontoret:)
dom e så sjukt virriga dom där kvinnorna som rekryterar kontaktpersoner....


nä nu e ja trött så de blir inte mer intressant än så här!
nu ska ja å soffan bli ett å så ska jag se dagens inspelade avsnitt av våra bästa år, haha ja ja vet de e hemskt,skitdåligt e de men va fasen nu vet ni min svarta hemlighet... ja följer våra bästa år hahaha,de kunde ju vart värre ja kunde ju typ ha sniffat kokain eller nått åt de hållet ju.....
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

jag förstod inte riktigt dte där med piss & puff :S

hoppas du haft en bra helg :)

kram

2009-05-03 @ 20:18:55
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0