ja ja gillar förnedringstv:)

hahaha har precis kollat på "hjälp jag e me i en japansk tv-show" på replay
de e möjligt att ja har dålig humor, men ja tyckte att de va ganska roligt :)
min ända fråga e väl varför i hela friden vill man vara med på en sån grej????
asså ja skulle va råkass om ja va me  ja e ju typ lika smidig som en flodhäst i en tablettask,å har dessutom sämre kondis än min mormor som e närmare 90...( vilket inte säger något min mormor e i sjukt  bra kondition) hahah de e inte jag...
men hur som hellst hur kan man ställa upp i ett "förnedringsprogram" snacka om att göra ALLT för sina 15 min i rampljuset :)   jaja kul för oss som kollar!
wipeout e ett till sånt där kul program!
hahah kanske dax att erkänna att jag gillar när folk gör bort sig offentligt!
på tal om att göra bort sig snart e de ju dax för idol igen :) snart ska vi få höra när folk sjunger falskt, grejt....
audition e ju de som e roligast lixom, vet ju att de har snackats lite från både den ena å den andra om att söka till idol
man kan ju undra hur de har funkat... ja vet att en av mina söta kollegor har vart modig :) gumman du kommer säkert bli inplockad som juryns favvo,vet ju att du har charmat dom eller i alla fall en av dom;)
nä nu ere dax att sova ...imorgon e de en lååååång dag på alla sätt faktiskt:) 

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Det har du så rätt i :)

haha kul med dina kommentarer (aa)

allt bra med dig då? =)

föressten vad tycker du om killar som sminkar sig?

kram <3

2009-04-11 @ 00:09:07
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hihi, det vore något det! oh ja, nog har jag allt charmat honom lite :P

2009-04-11 @ 18:21:20
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0