olycka :(

vaknade vid vid ett idag,såg solen genom persiennerna å då vaknar man ju genast:)
gick ut på balkongen för att känna hur varmt de va,då uppe i backen hör å ser jag nått ja känner igen ...
den röda faran... å hanns ducati:) haha nä men de va jonas på sin fina hoj, han stanna till å vi snacka lite skit...blir faktiskt duktigt avis ja vill ju oxå damma av min hoj, men va fan de e ju så mycke grus på vägen! haha ni som vet, vet ju att emma+hoj+grus= dålig kombo:)
när ja kom in igen tänkte jag att en snabb dusch innan solning på balkongen... när ja sen öppnar dörren till balkongen möts ja av ett kaos!
3 ungdommar på en vespa krockade med en bil... ja såg ju inte olyckan men de såg ju inte så bra ut! :(
två av ungdommarna kördes iväg me ambulans å den tredje skickade dom me helikopter..
ja hoppas verkligen att de går bra för dom !
ja har ju själv gått omkull me hoj så ja kan tänka mig hur ont dom har, dessutom e ju moppedister helt rådåliga på att klä sig vettigt!!! asså ja fattar att de känns töntigt å ha skydd å bra kläder när man "bara" kör moppe, men ärligt de e fan värt det!!!



ska snart äta å göra mig i ordning... idag ska jockes 18års dag firas:)
ja å halin har den KLART BÄSTA PRESENTEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0