lööv

nu e dom konfirmerade dom små liven!:)
de har vart en tuff helg kanske framförallt för att ja inte e van att gå upp tidigt...har ju typ gåttg upp när ja brukar lägga mig:/
jag har ju inte vågat sova i min säng för den e ju skön å då hade jag aldrig kommit upp i tid,så i 3 nätter har jag sovit på soffan /ryggmördaren...

har vart på ett års kalas i dag oxå, kul! nu tycker faktiskt jacob om mig:) konstig unge han har typ bölat när han träffat mig senaste 7 månaderna:) haha men idag har vi blivit polers:) nu ere jag å jacob 4 ever....

Kommentarer
Postat av: Helena

Snacka om att gå in för det när du sover på soffan.. :D

Ja! Jag vill gå på credo, men jag har träning då det är det som är problemet :(

2009-04-20 @ 23:45:30
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0