haha ja ska bli socialtant:)

idag har de vart en sån där härlig dag!
tog en promenad ner till mamma i de härliga vädret :)
skulle ju igentligen ha tvättat men de gick ju käpp rätt åt... eftersom att mitt nybeställda tvättmedel
levererats till mamsen:) fick låna en av deras bilar hem eftersom att paketet vägde en del!
så när ja för en gångs skull va bilburen passade ja på att åka å storhandla.... fasen va jag saknar att köra bil, men men snart e väl hojjen körbar igen :) ja saknar att känna känslan av att susa fram på vägarn:)

imorgon ska jag iväg på ett halvläskit möte... utredning på socialkontoret!
haha låter väl bra?! de e inte så farligt som de låter:)
en av mina vänner hade mig som karaktärsvittne då hon sökte för att bli kontaktperson,av någon anledning så fastnade dom för mig när dom intervjuvade mig så nu ska jag dit å bli intervjuvad för att bli kontaktperson....
har ju redan vart de för typ 12-13 år sen å ja tänkte att de e väl bra om man kan hjälpa någon :)
jaja vi får väll se va som händer....

ja har en pirrande känsla i min mage vårkänslan säger att maby its löv in the air .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0