en olycka kommer sällan ensam!

undrar vad som hände på södra idag vid 1520 tiden?!
snacka om pådrag, ambulanser,poliser,å brandbilar,avstängningar osv... 
en människa bars iväg på bår i alla fall å ambulansen lämnade platsen utan blåljus,de brukar inte vara ett bra tecken i sånna här sammanhang :/

de händer så satans mycke omkring mig just nu känns det som! känns som att ja bara går runt å väntar på fler dåliga nyheter :( igår fick jag en både positiv å negativ nyhet på samma gång...
min vänns bil mår inte så bra men de gör mina vänner å de glädjer mig något fruktansvärt!




 de kunde verkligen ha slutat riktigt illa!
bara så ni vet kära vänner
TA HAND OM ER Å VA FÖRSIKTIGA!!! ja tänker nämligen inte gå på fler begravningar i år!

ja e även glad att de gick "bra " för david ....klättring e en farlig sport,å huvudet ska man vara rädd om!

Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Snacka om att bilen står på fel sida.



Svar: Det är lugnt, var ju ett tag sedan.

2009-04-16 @ 14:43:06
URL: http://karpstryparn.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

nej vad jobbigt att så mycket händer :S



aa du har verkligen rätt emma,

tjejer är hemska haha.

Killkompisar är mycket bättre!

Kram på dej

2009-04-16 @ 22:05:21
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0