en dag kommer vi ses:)

ja gillar inte råa morötter ,de fastnar i halsen!
men om man skalar dom å skär dom i stavar,oljar dom lite å kryddar me vitlökspulver å rosmarin å sen grillar de i ugnen så blir de jätte gott...de har jag ätit till middag idag:)
dessutom  blir man ju lättare brun om man äter morötter å imorn ska jag steka om de nu blir fint väder!

e nyfiken på vem som försökte hälsa på mig på jobbet idag?!
ja tror att de kan ha vart anso..igen haha du missade mig med typ 5 minuter:)
bättre lycka nästa gång!
btw anso eller andra som planerar att försöka träffa mig på jobbet ja e alltid ledig tisdagar:)
annars hittar man mig på jobbet efter 15 eller säg 1515 för säkerhetsskull ja e nästan alltid sen:)
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annso

Jaaa det var jag ! ;) Kommer hänga på söder varje måndag fram till maj och sen varje dag jue ;)

2009-04-21 @ 10:54:56
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska gå projekt på Bondegatan från 5 Maj och nu har jag logoped med ena dotra varje måndag :) Vi kanju lyckas ses massa gånger då ju ;)

2009-04-21 @ 15:40:03
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0