antingen ser världen annorlunda ut nu eller så e ja patetisk...

för 30 år sedan va min mamma 30 år, hon va lyckligt gift men en snygg italienare, hade en 5 årig son,
bodde i ett radhus i ett litet idylliskt samhälle,och hon var typ halvägs genom sin graviditet med mig :)

i sommar fyller jag 30 .. ja e väldigt ogift saknar en snygg italiensk man eller ja ja saknar väl en man överlag:)
ja har inga barn varken befintliga,på gång, eller ens påtänkta( de e väl den där bristen på man som spökar igen:)
ja bor i en hyresetta förvisso ganska idylliskt men ändå...

antingen ser världen annorlunda ut nu eller så e jag patetisk:)
lite av varje e nog min gissning....

Kommentarer
Postat av: Annso

Världen ser väääldigt annorlunda ut, inget patetiskt alls med dig :) Nu för tiden ska ju alla 'förverkliga sina drömmar' innan dom stadgar sig, snarare jag som är udda som inte gjort det och ändå har ett avbytarlag här hemma ;)

2009-04-19 @ 11:06:29
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

hm världen är nog annorlunda :S

kram på dej

2009-04-19 @ 21:09:27
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0