nu e de dax för ordning å reda igen!!

 
igår va de dax för kickoff me jobbet,vi lagade mat,hade ett välbehövligt personalmöte å sen
åt vi gott å bara snacka skit å umgix.
ja har nog världens bästa kollegor! visst kan vi kliva på varandras nerver under arbetstid
men vi har förbannat kul när stress å sånt shit inte finns i krokarna :)
ja ser många av mina kollegor som en extra familj å de tror jag e få förunnat!
varje gång jag har lessnat på jobbet å kännt att ja vill göra nått annat
så är det alltid pga mina kollegor som ja har stannat å de e oxå dom som alltid får mig att gilla mitt jobb igen!
 
de har vart mycke festligheter nu sista månaden å även om jag ändå vart ganska stikt me va ja stoppar i käfften
å så vidare så känner ja endå att nu får de faktiskt va lugnt ett tag!
nu vill jag åter igen lägga 100% fokus på mitt välmående dvs kost, träning, å sömn!!
förra veckan visade vågen "bara" ½kilo minus å jag har högre krav än så på mig själv!!
egentligen e ju siffran på vågen inte så jäkla avgörande MEN jag känner att ja inte givit
mitt 100%iga sista månaden, de har vart för mycke  annat i vägen :)
nu ere total satsning å ordning å reda fram till italien semestern PUNKT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0