man förändras å de e ju tur :)

riktigt produktiv dag idag! :)
för ett halvår sen kom ja oftast knapt utanför dörren när ja va ledig!
ledig dag betydde att dagen började utan stress, bara vakna i lugn å ro!
käkade lunch i lugn å ro å sen gav jag mig iväg ut på stan...
först knatade ja ner till centrum å hämtade ut mitt packet..
väl inne i stan va jag på stadium å köpte mig ett par BRA träningsskor , fick hjälp av en jättetrevlig kille
som hade en riktigt härlig humor :) han övertalade mig blandannat till att inte välja dojjor efter färg hahah
ja som hellst ville ha ett par helt svarta fick helt enkelt ge mig å välja blundandes :)
nåväl ja kan ju byta ut snörena i alla fall så slipper ja lysa på gymmet :) 
provade ett jäng olika dojjor men fastnade i slutenden såklart för dom första han plockade fram :)
självklart va de oxå dom dyraste hahah, jaja ppengar e ju inte de viktigaste här i livet :)
fick 10%rabatt på skorna å dessutom utnyttjade jag presentkortet ja fick i julklapp
 så tack CAMILLA :)
sen kuskade ja vidare för inköp av ny handsfree, fick hjälp av en betydligt sämre å mer arogant
kille som dessutom hade noll koll för de visade sig när ja kom hem att den inte funkade i min lur ..
ja ja skit samma den funkar ju i den andra så gott folk nu får ni ringa på komviq luren igen för den har
ja dubbla hedset till :)...va e en bal på slottet?!
passade på att handla lite kläder oxå har uppenbarligen blitt lite mindre om överkroppen
då ja idag köpt linnen i xl i stället för elefant storlek  :)
 
sen kuskade ja vidare till jobbet å handlade lite innan ja begav mig upp till gymmet
körde ett skönt pass idag, spenderade större tiden med att döda ben
å avslutade på nån form av crosstrainer , svettades som en gnu :)
 
eftersom ja kom hem 1½ timme tidigare än vanligt så tog ja tag i mitt hem...
hinner ju inte riktigt med markservicen nu när ja lägger tid på mig själv :)
ja e ju en riktig slarvmajja men egentligen så mår ja skitdåligt när de e rörigt!
nu känner jag en härlig harmoni i kroppen efter att ha gjort en rikti storstädning!!
fattar inte hur mina vänner alltid kan ha så jävla städat hemma?? hur fan hinner ni???
ja skulle kunna städa i typ 10 timmar till för att få det så rent som ja egentligen vill ha det
men vem fan pallar det??
nu e i alla fall alla ytor renplockade på grejer å golvet e rent, tvättkorken e typ tom å de lukter gott!
maten står på spisen å soffan väntar me öppna armar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0