finns viljan så löser sig de mesta

 
tisdagen e alltid välkommen när den kommer!!!
skönt att inte behöva stressa för att passa någon tid, utan vakna i lugn å ro, äta i lugn å ro
å sen traska ner till tåget för att svettas lite på gymmet :)
tränar alltid lite tyngre på tisdagar eftersom ja är "utvilad" ohungrig osv
brukar pressa mig lite hårdare i maskinerna, mycke för att testa va jag klarar
och oxå köra sånt som kräver lite mer av mig,, som tex beenpress :)
något som inte brukar ge så roliga resultat när man sprungit runt på jobbet hela dagen hehe
idag gick det bra mycke lättare att trycka upp en etta på 130kg försökte mig på en på 140 oxå
men där fick ja minsann känna mig besegrad :)
 
har vart litte putt över att inte kunna gymma något i italien
å ja har ju inte så mycke kunnskap om sånt man kan göra utan maskiner
försöker smygkolla på folk på gymmet för att lära mig :)
men inatt beställde ja en grej som ja kan ta med mig för att underlätta de hela 
 
tror att man kan träna typ armar,ben,axlar,å rygg i alla fall å så tror ja inte den väger så mycket :)
huvudaken e väl att man i alla fall försöker sporra sig själv å gör något för att lösa problemet ...
ja e trött på min gamla inställning till träning som ofta va -äh de går inte!-
allt går, de mesta handlar om inställningen å viljan :)
att jag över huvud taget hade inställningen att försöka hitta ett hotell me gym säger att en hel del har
förändrats senaste månaderna :)
nu e de tydligen inte så väldigt prioriterat med ggym på italienska hotell!! å fanns det så va de typ ett löpband å en ställning me hantlar å då känns de som ja lika gärna kan prommenera på stranden å typ fylla
vatten i nån gammal plastflaska å andvända som vikt :)
men nu har ja ju min snodd oxå hahah
så nu ska ja fixa lite mellanmål å prommenera ner till kyrkan ...
ha de gött!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror du kommer komma långt med att röra mycket på dig som du skriver- ta sköna promenader och se till att gå så mycket som möjligt. Jag tycker personligen att det är jobbigt att vara bortrest från gymmet men när jag blir tvungen till de så ser jag alltid till att gå och röra på mig så fort jag får tillfälle =) Njut nu av semestern det är du så värd efter allt jobb du lagt ner på träning och mat.....du är grym !!! Kram

2013-03-13 @ 08:28:39
URL: http://smarren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0