BOOOM dubbel låda e nu fixat!! :)

 
dagens invägning bjöd på roliga siffror!!! :)
3 TRE kg borta :)
så idag fick jag äran att bli fotad med min tappade vikt =dubbel banlåda hehe
 
lite skillnad med profilbilden från dubai som e tagen ~17/11 -2012
 
folk fråågar om ja fortfarande e lika taggad å om ja kommer orka ro iland mina mål...
svaret e enkelt, SJÄLVKLART!! ja älskar ju alla positiva resultat å allt positivt som kommer med träning å bra kost!
målet däremot kanske har förändrats en del sen starten!
jag känner att jag har så mycket att se frram mot!
självklart handlar en hel del om fysiskt välmående men mycke handlar oxå om att
bli behandlad som en människa som e lika mycket värd som alla andra!
STOPP ja vet precis va du tänker nu, men nej du har fel!
som fet blir du inte alltid behandlad med respekt, jag har hört så mycke fula å elaka kommentarer
under åren å ja har blivit utstirrad,hånad, och särbehandlad..
mina vänner har såklart alltid älskat mig för den jag är, men nu pratar jag om folk som inte känner mig.
 
utöver längtan efter att slippa elaka glåpord ska de oxå bli skönt att kunna handla snygga kläder
på en vanlig avdelning istället för osmakliga tält i tjockisavdelningarna!
 
för å inte tala om hur mycke ja längtar efter att kunna leka å busa- utan att dö av ansträngning- me alla mina underbara gudbarn!!
 
 
ja ja ja bjussar på ytterligare en före å efterbild sen får de vara nog :)
 
 
 
tagen idag...
 
 
å hörni kära läsare glöm inte att ALLA människor oavsätt hur dom ser ut har precis samma värde!
behandla folk med samma respekt som du själv vill mötas av !
ska själv jobba på att bli bättre på att lyda de rådet. ja tror att vi alla obland måste utvärdera
hur vi beter oss mot våra medmänniskor!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda Grafström

Det är nästan ingen G kvar nu ju, vad ska man krama om liksom? Men du är ju så grymt jävla duktig!

Svar: ojo än så länge e det mycke g kvar så de e bara å komma å kramas ;)
emzingen

2013-03-22 @ 22:29:29
Postat av: Linn

Heja heja!!! Du är fantastiskt!!! ❤

Svar: tack snälla!
emzingen

2013-03-23 @ 07:33:27
Postat av: Emma bäbis

SÅÅÅÅ JÄVLA GRYM :D:D
Patrick hälsar det med,
Så sjukt grym Emma,
Kan inte sluta kolla på bilderna,
Så otroligt stark <33
Love U

Svar: tack va snälla ni är! love you!
emzingen

2013-03-23 @ 10:43:58
URL: http://emmaidalouise.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0